Башмак гальмівний гіркий іскробезпечний залізничний застосовується для запобігання мимовільному руху залізничного транспортного засобу на об'єктах, де підвищуються вимоги до пожежної безпеки.
З початком розвитку залізниці утворилася її розгалужена мережа. Відсилання вантажів здійснювалося в різних напрямках на сусідні та віддалені станції. З цією метою стали будувати сортувальні станції в вузлових точках, де вироблялися формування та формування поїздів. На початку, коли сортування здійснювалося на горизонтальній ділянці шляхів, гальмування вагонів вироблялося за допомогою дерев'яних ваг (важіїв), які укладали під колеса. На шляхах із ухилом швидкість вагона стала більшою, і важелі вже не забезпечували безпеку та надійність маневрів під час сортування. Роботи з удосконалення гальмівного пристосування привели до 1857 р. до появи ефективного й універсального пристосування відомого в усьому світі як гальмівний башмак.
Спочатку це гальмівне пристосування використовували для зупинки вагонів, воно було металевим (чорним металом) поліз завтовшки від 6 до 8 мм із прикріпленою до нього двома заклепками колодкою (висота від 120 до 125 мм). Поступово поряд із гальмуванням ці вироби всюди стали використовувати для кріплення вагонів і навіть цілих ешелонів на залізничних коліях. У наш час це гальмівне пристосування майже не змінилося. З розвитком залізничного транспорту цей виріб використовується для закріплення вагонів на під'їзних і станційних шляхах, сортувальних шляхах і станціях.
Для пожежної безпеки до багатьох об'єктів залізничного транспорту пред'являються суворі вимоги, для запобігання можливому мимовільному руху вагонів, цистерн та інших об'єктів використовуються іскробезпечні (щидронеутворювальні) черевики. Іскробезпечне гальмівне пристосування має три складники елемента (полоз, опора, ручка) все це виготовлено зі світлого м'якого неутвореного іскра. Таким матеріалом є латунь або її сплав, і алюміній, і його сплави, виготовлені з цих металів, і сплавів гальмівні черевики під час контакту з колісною парою та рейкою не викликають утворення іскри.
Ефект гальмування під час використання виробів із такого матеріалу досягається завдяки великому коефіцієнту тертя кольорового металу. Виготовляють їх зазвичай методом лиття або напиленням цього матеріалу на підготовлену заготівку. Статичне навантаження пристосування для гальмування витримують добре, але вразливий до ударних навантажень. Ці вироби з кольорових металів не можна кидати, вдаряти металевими предметами та поготів під колісну пару забивати кувалдою. Під час експлуатації їх необхідно постійно проводити візуальний огляд для своєчасного виявлення дефектів (тріщин, відколів тощо).
Промислові однобортні та двобортні черевики, на їх виготовлення розроблений спеціальнийост. Водночас двобортні пристосування мають більшу стійкість, з погляду безпеки вони вільніші.
Башмак іскробезпечний ставиться під колесо тільки після повної зупинки залізничного транспорту.
Башмак гальмівний полегшений іскробезпечний БТО-001Л
Башмак гальмівний полегшений іскробезпечний БТО-001Л застосовується для запобігання мимовільному руху залізничних транспортних засобів на об'єктах із підвищеними вимогами з іскробезпечності з колеєю 1520 (1524) мм. Вісь черевика — 5,1 кг, матеріал черевика — латунь
Іскронеутворювальні башмаки добре адаптовані практично до будь-яких кліматичних чинників і умов зовнішнього середовища.
Зараз усі маневрові роботи, пов'язані з сортуванням, стоянкою тощо. залізничних засобів, що перевозять небезпечні вантажі (газ, нафтопродукти тощо) виконуються із застосуванням таких башмаків.
ТОВ "ПРОМПРИНТ" реалізує тільки заводський башмак, виготовлений за ГОСТом і ТУ, затвердженим Укрзалізеною. Вся продукція сертифікована на залізній дорозі. Якість підтверджується супутніми документами.
Є можливість відправляти башмаки в будь-який населений пункт України різними перевізниками.
Основні | |
---|---|
Виробник | ОМЗ |
Країна виробник | Україна |
- Ціна: 7 700 ₴